tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 29 09:28:23 2009

Re: "in (language)"

ghunchu'wI' ([email protected])

On Nov 29, 2009, at 10:23 AM, <[email protected]>
wrote:

> Dajatlhpu' <DaghItlhHa'pu'> 'ach QaghwIj jIhyajbe'. nuq
> jIghItlhHa'? vIHechpu': "I am ready to learn" (based on 4.2.2 in
> TKD). batlh Daghajchug QaghwIj yi'ang.

vI'angta'qu'.  <jIgholrup> DaghItlh.  Dap 'oH.  <jIghojrup>
DaghItlhHa'ba'.

> naDevvo' (tlhIngan Qummem mu'ghom) mu'qoqvam <JAF> vItlhappu'.

nuq 'oH naDevvetlh'e'?  <Qummem> vIyajbe'.

> (I couldn't find an expression for "response" or "answer" in TKD
> (going back to it I see that I somehow overlooked the verb {jang},
> and so trusted the lexicon on this website. I have since moved on
> to this online pocket dictionary for when I am too pressed for time
> to refer to TKD. I will be much more circumspect in the future.)

What is "this online pocket dictionary"?

> vaj jIQaghqa'be'.
>
> Do you think this last sentence shows an acceptable use of the
> adverbial <vaj>?

puplaw'.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level