tlhIngan-Hol Archive: Mon Nov 23 16:44:24 2009

Re: Question about -wI'

ghunchu'wI' ([email protected])

On Nov 23, 2009, at 4:53 PM, Christopher Doty wrote:

>> pagh ngoQ chav.
>
> In what way?  If I want to know how to say that I administer medicine
> or treat someone, I wanted to know if this was a verb I could use.

mu' Huj chenmoHbogh mIw wISov wIneHDI', maloylaH.  'ach malughchugh
pagh malughbe'chugh, mu'mey pIm wIlo'laHbogh wISambe'.  vay wIDel 'e'
wIDubbe'.  mayajchuq 'e' wIDubbe'.  Hol wIlo'meH laHmaj wIghurbe'.

malugh 'e' wIwuqchugh, maSIv 'e' wImevlaH neH.  chaq QaQ ghu'vetlh.
chaq ngoQHom chav.  ngoQwIj 'oHbe' ngoQvetlh'e'; pImlaH ngoQmaj.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level