tlhIngan-Hol Archive: Wed Sep 18 11:07:46 2013

Re: [Tlhingan-hol] Ozymandias

Robyn Stewart ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

bom vImaSbogh 'oH.  Do'Ha' jabbI'ID'e' labbogh nIqolay vIleghlaHbe'.
chImlaw' jabbI'IDDaj. jIHvaD yIlabqa', nIqolay, 'a DaH mutlhu' qechlIj.
ghaytan bom vIqawchu'be'mo' Dach qechmey puS 'ej nom vImughpu'mo' pupbe'bej
mu'Hommey DatoghDI', rut vaghlogh mup wa' tlhegh, rut javlogh 'ej rut
QapHa'. 'ach ghaytan Daj cha' veymey. bomlIj vIlaD 'e' vIloS.

Sep tIQ Dabbogh lengwI' vIqIH. jatlh ghaH,
DebDaq QamtaH cha' nagh 'uSDu' tIn.
bIHDaq Sum, bID mollu', QottaH qab.
monHa'taHmo' Quch wIH 'ej ra'law'taHmo' wuS
po'ba' Hew chenmoHwI', vaqtaHvIS ghop.
nongtaH yIn Hutlhbogh Dochmeyvam.
'ej QutlhwI'chajDaq mu'vam lughItlhlu':
Ozymandius ta''a' 'oH pongwIj'e'.