tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 01 14:59:54 2004

Re: ... Hoch che'meH Qeb ...

Lieven L. Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

> Exactly. It's the introduction of LOTR. Here the text in full:
> "Three Rings for the Elven-kings under the sky,

I've seen some good translation of this before, but I don't remember where
I found it.
But while searching, I found some other translations that might inspire
you:

http://www.livejournal.com/users/ultranurd/28207.html
(including discussion)
    and
http://www.math.bas.bg/~iad/ashnazg.html
(including other languages)

look:
chal bIngDaq puqpu' wa'DIch che'wI'pu'vaD wej Qebmey
vaSmeychajDaq nagh runwI'pu' joHpu'vaD Soch Qebmey
HeghmeH 'Ighlu'pu' Humanpu'vaD jubbe' Hut Qebmey
QuS'a'DajDaq Hurgh joHvaD Hurghqu' wa' Qeb'a'
puHDaq mo'Dor QottaHbogh Qibmey
Hoch che'meH wa' Qeb'a'
tu'meH wa' Qeb'a'
Hoch qemmeH wa' Qeb'a'
'ej HurghghachDaq tay'choH
puHDaq mo'Dor QottaHbogh QIbmey

chal bIngDaq wej Qebmey Hev 'e'lIv jawpu';
nagh vaSmeyDaq Do'rIv chuQunvaD Soch veb;
Hegh pIHbogh Human Segh jubbe'vaD Hut chu';
quS'a' qIjDaq ba'bogh joH qIjvaD wa' Qeb,
morDor puHDaq, QIbmeyDaq 'oH chenmoHlu'.
Hoch SeHmeH wa' Qeb 'ej bIH maghmeH wa' Qeb,
Hoch qemmeH 'ej ramDaq bIH baghmeH wa' Qeb,
morDor puHDaq, QIbmeyDaq 'oH chenmoHlu'.

Quvar.

Back to archive top level