tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 19 15:27:34 2002

KLBC: Phonetic Translation

With the help of my CO and DloraH, I got this verse
translated and attempted to phonetically spell it
out. My CO won't take No for an answer. Anyway, I
figured that if I spelled it out phonetically a few
times I could learn to speak it. First is the full
English text. Next is each line in thlingan Hol with
my attempt to spell it out phonetically underneath.
Please tell me if I am at least close to correct.

K'moghjIH
House Ki'RK

We summon the Klin spirits of blood and fire to lead
us into honorable battle.
We summon the souls of our ancestors so they may
gather in our hearts to show their bravery.
We ask them to vanquish our enemies as they would
vanquish us.
If we cannot be victorious we beseech they allow us to
die with swords in our hands and songs on lips so we
may join them in the royal halls of Sto-vo-kor
Allow us not to die alone but with our brothers so we
may drink the blood drawn from our enemies and live
forever

'Iw qa' qul qa' je DIrI', batlh maQojmeH nuDevjaj.

EW Ka kool ka je di-ri bat ma-koj-meh nu-dev-jaj

no'ma' qa' DIrI', toDujchaj 'angmeH tIqmajDaq ghomjaj
.

no-ma ka- di-ri to-duj-chaj ang-meh tik-maj-dak
ghom-jaj

jaghpu'ma' charghmeH chaHvaD matlhob aS chaH'nab
QawQIH maH.

Jog-pu-ma chatg-meh cha-vad mat-loab as cha-nab
kaw-kih ma

maQapbe'chugh, yantaHvIS ghopmaj 'ej bomtaHvIS wuSmaj,
maHeghjaj; vaj

ma-kap-be-choog yan-tah-vis gop-maj ej bom-ta-vis
woos-maj ma-hegh-jaj vaj

Sto-vo-qorDaq vaS quvDaq DImuv.

Sto-vo-kor-dak vas koov-dak di-move

mamobtaHvIS maHeghbe'jaj; loDnI'ma' DItlhejtaHvIS
maHeghjaj; vaj nItebHa'

ma-moab-tah-vis ma-hegh-be-jaj lod-ni-ma
di-klej-ta-vis ma-hegh-jaj vaj ni-teb-ha

jaghma' 'Iw wItlhutlhlaH, 'ej mayIntaHqu'.

jag-ma ew wi-klook-la ej ma-yin-ta-ku