tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 06 20:31:38 2001

jaS bIpotlh

nIchyon, bIbepDI' jIyaj 'ach QughHey DalachtaH. lI'pu' Hoch Qu'lIj, 'a
'Itlhqu'mo', lulajlu'chu'Qo'. wej Holmaj lajlu', maQujba'pu' 'e'
wImevbe'mo'. batlh 'e' DaDISchu' je. Qu'meyna'maj tu'pa' nugh, ghItlhmey
muchmey je DIqonbogh 'ej DImughbogh DIghurta'chugh, ghIq Bible paq
wImughbogh wImuchDI', ghaytan vaj ngeD laj. SengHeylIjmo' Dejlaw'pu' 'op
DIch, wa' boq je, 'ach not boq lujeSqang latlh SengwI'vetlh, 'ej DIch lughaj
pagh, mataghchu'DI'.

Sov'e' SoHvo' vIghojbogh tIn law', Hochvo' Sov tIn puS. chay' laj wIchavlaH?
nem'a' jeSqu' tlhIngan Hol ghom, jatlhmeH 'ej vummeH Holna'vam lulo'taHvIS.

--Andrew Strader
  You can contact me at one of my four current addresses.
  http://www.cis.ohio-state.edu/~strader