tlhIngan-Hol Archive: Sun Feb 18 17:39:55 2001

Re: Language Camp

lab ghunchu'wI'
>ja' Qov:
>>The KLI qep'a' or Annual Meeting a bit like the camp, in that it's a
>>gathering of Klingon speakers.  We don't do summer camp type activities at
>>qep'a', though,...
>
>qep'a' wejDIchDaq choS yIt jatlhwI' ghom mach.  yotlh HurghDaq maba'taHvIS
>qul vIchenmoH vIneH.  wewbogh ghewmey vIbej 'e' vItIv.  Dun je tlhejwI'pu'.

choSvetlh vIqawbej 'ach wewbogh ghewmey vIqawbe'.  tlhejwI'pu' vIqaw.
tlhIngan Hol vIjatlhlaHmo' jISey 'e' vIqaw.

Dat yItchugh vay', rarchuq Hoch Daqmey Sovbogh nuv.  no'ma'vaD yabDaq
rarchuq Hoch Daqmey.  'ach HIjlu'pu'DI' vay'  He chIllu'.  yabwIjDaq
mebqachvetlh vIqaw, yotlhvetlh vIqaw,  'ach Daqvetlh SIchmeH mIw vISovbe'.
qaStaHvIS qep'a' pa' jIHtaH, rInDI' qep'a', loj.  Huj.  yaj'a'?

>>We stay at an air conditioned hotel.  This year, however, qep'a'
>>will be in Belgium.
>>Information on that is at: /stuff/qepa.html
>
> Brussels-Daq 'utbe'law' muD bIrmoHwI'.  qaStaHvIS qep'a' jar, tujbe' muD
> net cha' (about 12-22 C).

maaaj. :)

BTW: *Seattle*vo', *Bruxelles* vIghoSmeH, *American Airlines*Daq US $619
vIDIlnIS.  CAN $1900 law' law' US $619 law' puS.  Dub ghu'.  DuHlaw' Huch.
DaH poH neH vISamnIS.
Qov

Back to archive top level