tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 03 12:32:47 1996

Re: newbie comments

 > vaj pab yIghoj!  taghlu'taHvIS potlhchu'be' mu'mey.
 > reH mu'ghom lulo'laH taghwI'pu'.  mu'ghom lo'wI'pu' naDHa'nISbe'lu'.
 > rut mu'ghom lulo'nIS pabpo'pu'.  rut mu'ghom lo'nISbej "Okrand"'e'!
 > pab ghojlu'taHvIS QIt ngeDchoH mu'mey.

majQa'! jIQochbe'qu'.
Do'Ha' mu'ghom vISovchu'be' 'ach reH paq'a' (TKD) vIlo'laH.

Rough Translation: Learn the grammar first, then learn the vocabulary.

 > Alan Anderson              Delco Electronics
 > {ghunchu'wI'}       Remanufacturing Services

---
 * OFFLINE 1.58 *  David Barron    ||           lup Hoch yIyInqu'                   Klingon Language Postal Course  ||           qaStaHvIS wa' lup                   P.O. Box 37, Eagle ID 83616     ||        yInpu' wa'netlh yInmey            It's FREE! Send Self-Addressed Stamped Envelope. Not available by E-mail!       E-mail   [email protected]            Finger me for more details.

Back to archive top level