tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 25 15:34:10 1995

}}} KKB: Another Kid's story

Last night I was reading a Dr. Seuss story to my daughters and I thought how
easy it would be to translate it into tlhIngan Hol.  Well this morning I did
so now we have another entry for the KKB (Klingon Kid's Books) [I think that
was Joel's acronym].  I hope some of you will recognize the story even it I
did substitute targs for tigers.  Also notice that it is a tera'ngan, not a
tlhIngan, who is the main character in the story (he really does not act
honorably so I couldn't make him tlhIngan).

('el tera'ngan Qup. yIttaH)
DaHjaj wejmaH targhmey vIjeylaHbej
('el wejmaH targhmey)
toH, chaq cha'maH Hut neH
yImev SoH, pob tIq ghaHbogh 'Iv
DaHjaj cha'maH Hut targhmey vIjeylaHbej
toH, jIQapchugh jIqej
jItaghpa', qevraj vImachqangmoH
SutlheD ghom wa'DIch 'e' vIchaw'
ratlhwI' cha'maH cha' vISuv
DaHjaj cha'maH cha' targhmey vIjeylaHbej
toH, wa'maH wej neH jIjey 'e' vIHar
juHrajDaq boghoS jIH retlhDaq ngaSbogh SoH 'e' vIchaw' je
butlh Daghaj
DaHjaj wa'maH wej targhmey vIjeylaHbej
toH, SutISlaw' tlhIH puS
targhmey tIS vIjeychugh jImaybe'