tlhIngan-Hol Archive: Mon Jan 02 11:04:07 1995

Re: vay' and lu'

According to [email protected]:

> >I am beginning my next project: COKED - the Comprehensive,
> >Online Klingon English Dictionary, which is designed to allow
> >the all canon to respond to queries, like "Give me every
> >example of {-taH} used in canon," or whatever...
>
> >charghwI'
>
> lI'qu' jInmolvam'e' 'ej vInaD. 'ach SoHvaD *Paramount*vo' chaw'bej'a' chut.
> chaq DunoDqang, jInmolvam Dachavchugh. reH tlhIngan Hol mu'ghom qelbogh
> *Paramount* chutmey'e' DIbeptaH. loHwI''a' (Lawrence) vuD yIghoj 'ej yIqel,
> qachup. 'a chaq Daqelpu' je, qar'a'? HIjang. pItlh
>
> ghuy'Do

jInmol chu' vItagh vIjatlhpu'. latlhpu'vaD jInmolvam vIchenmoH
vIjatlhpu'be'. jIHvaD *COKED* vIchenmoH 'ej jIHvaD lI'qu'chugh
'oH vaj jInmol nIb chenmoH latlhpu'. Huch neH neHtaH
*Paramount*. jIHvaD jInmol chu' vIchenmoHchugh vaj SaHbe' chaH.

charghwI'
--

 \___
 o_/ \