tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 01 09:26:27 1995

Re: vay' and lu'

>I am beginning my next project: COKED - the Comprehensive,
>Online Klingon English Dictionary, which is designed to allow
>the all canon to respond to queries, like "Give me every
>example of {-taH} used in canon," or whatever...

>charghwI'

lI'qu' jInmolvam'e' 'ej vInaD. 'ach SoHvaD *Paramount*vo' chaw'bej'a' chut.
chaq DunoDqang, jInmolvam Dachavchugh. reH tlhIngan Hol mu'ghom qelbogh
*Paramount* chutmey'e' DIbeptaH. loHwI''a' (Lawrence) vuD yIghoj 'ej yIqel,
qachup. 'a chaq Daqelpu' je, qar'a'? HIjang. pItlh

ghuy'Do

Back to archive top level