tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 31 19:12:16 1994

Re: Bhagavad, Part 2

jatlh nIchyon:

> =24.
> =jatlh *Sanjaya'*:
> =*ba'rata'* puqloD, jatlhDI' QongnISbe'wI',
> =cha' mangghom joj jaH lupwI''a' qaSmoH nochta'.
>
> Said S: son of B, as soon as He who needn't sleep has spoken, the king of
> sensors will make the great transportergo between the two armies.
>
> Again, left out the "'e'".

nuqjatlh??? vIyajlaHbe'. "'e'" vItu'laHbe'.

> =25.
> =*bISma'* *Daro'na'* je ta''a'pu' Hoch je 'etDaq
> =jatlh: "ghombogh *quru'*pu' Hoch yIlegh, *parta* puqloD!"
>
> At the fore of all the great kings of B and D, he said: "Look at all the
> gurus who have assembled, sons of P".
>
> Should be tIlegh.

HIja'.

> =26.
> =cha' mangghom jojDaq Qambogh vavpu' vavnI'pu' je
> =SovchoHmoHwI'pu' SoSloDnI'pu' loDnI'pu' puqloDpu' puqloD puqloDpu' juppu' je
> =be'nalvavpu' QaQwI'pu' je tu' *parta* puqloD.
>
> The sons of P discovered fathers, granddads, teachers, uncles, brothers,
> sons, grandsons, friends, fathers in law and good people standing between
> the two armies.
>
> Conjunctions are a good thing.

puSqu' tay'moHbogh mu'meywIj 'e' DaHar'a'?

> =29.
> =jotHa' rowIj je, 'ej gheghchoH DIrwIj;
> =*ghanDI'wa'* jIchaghtaH, 'ej tujqu' je DIr.
>
> And my trunk was uneasy, and my skin rough. I am dropping G, and my skin
> is also hot.
>
> Should be vIchagh.

moHaqmo' Dalughbej. 'ach qatlh {-taH} vIlo'laHbe'?
wot "frequentative" vInIDpu'. "I keep dropping G" vIHech.

> =30.
> =DaH naDev jIQamlaHbe', 'ej jIlIj'egh.
> =*qe'DI*HoHwI', Hoch vIleghHa'qu'bej.
>
> I cannot stand here now, and I forget myself. Killer of K, I can't see them
> straight.
>
> Should be *qe'DI* HoHwI'.

qarqu'.

> =31.
> =SuvtaHvIS qorDu'wIj nuvpu' jIHoHmo' QaQchoHlaH pagh 'e' vIHar.
> =*QISna'*, jIQapmeH jIche'meH jIQuchmeH vIHoHnISchugh vaj Dochvammey vIneHbe'.
>
> While those in my family fight, I believe that if I kill, noone can become good

DaH *gI'ta* vIghajbe', juHDaq 'oHmo', 'ach DochvamHey vIHech 'e' vIHar.
chaq "HoH"Daq muj moHaqmey.

	Qapla' qoranvo'

Back to archive top level