tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 13 01:42:12 2011

Re: [Tlhingan-hol] O for a Muse of fire

Felix Malmenbeck ([email protected])

ngoDvam boghoj ghIq nom Suvum. majQa'! :)

klingonska.org's canon archives include an old transcription by Quvar:

  ro ba qa DevwI' So na jaj
   wIv la ta laH chaH
   'oH quv 'oH puS
   SoH Da'oS
   logh'e' lujlu'
   luchatlhpu' wo' SaS SuvwI'pu''e'
   neSlu', luSaS lujbej
   laS puqleS lo
   bIratlh, lutoy'meH
   puSlaH qa', Ha'DIbaH je, Daqa'vam!
   buS chap qevaDaq 'a ghen toq
   chaq luwISpu' chaH
   mIv ya meS'e' DIHoHlaH chaH!
   mIv yImeS
   Ha ha ha ha haaa! .... ouargh!

http://klingonska.org/canon/search/?file=1996-04-kcd.txt&get=source

Somebody more well-versed in Shakespeare can probably draw some conclusions from that :)