tlhIngan-Hol Archive: Sun Dec 16 04:20:59 2007

Re: pu'jIn

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' lay'tel SIvten, ja':
>DIp 'oH {pu'jIn} 'e' vIloy,

HIja', lughlaw'. pagh QIn vIja'qa':

"puH cha'bogh HaSta 'oHlaw' pu'jIn'e'. 'oHDaq Hemey, bIQtIqmey,
vengmey, Hoch latlh Daqmey je ghItlhlu'." (pagh, to KLI list, 2 August
2007)

>'ach wot 'oHlaH'a' je?

'e' vIHon, 'ach jISovbe'. We have very few instances of disyllabic verbs,
and I can think of none where the disyllabic verb has a homophonous
noun. But there's a first time for everything, I suppose.

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pab po'wI'
(Grammarian of the Klingon Language Institute)

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
- Ubykh Hol vIttlhegh

Your Future Starts Here. Dream it? Then be it! Find it at www.seek.com.au
http://a.ninemsn.com.au/b.aspx?URL=http%3A%2F%2Fninemsn%2Eseek%2Ecom%2Eau%2F%3Ftracking%3Dsk%3Ahet%3Ask%3Anine%3A0%3Ahot%3Atext&_t=764565661&_r=OCT07_endtext_Future&_m=EXT