tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 20 06:01:33 2006

Re: qep'a' (was Re: On a more humerous note)

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' ghunchu'wI', ja':
>Dogh ghu'. 'ach vavlI' DaghIjqu' DaneHchugh, ghaHvaD http://
>anoynmous.blogspot.com/2005/05/trekophiles.html yIcha'.

megh'an ngoD 'oH, 'ach 'er'In tu'lu' je: tlhIngan Hol lughojchoH nuvpu' law'
chaHvaD Dajmo' Holmey'e'. <<leng Hov>>mo' tlhIngan Hol lughojbe' nuvpu' law'
'e' vIHar ('ach tlhIngan Hol wISovchoHmo' <<leng Hov>> wItIvchoH je 'e'
vIchID...). Shane MiQogh, Yens Wahlgren ghItlh {tlhIngan Hol 'oH Hol Sup'e'}
DalaDbe'chugh, yIlaD. (vavlI'vaD vay' DatobmeH DalaDnISbe', 'ach chaq SoHvaD
Daj.)
On the other side of the coin, many of us were drawn to Klingon because we
were interested in language, not because we were interested in Star Trek
(although some of us have become interested in Star Trek because of our
learning Klingon...). Shane, if you haven't read Yens Wahlgren's bachelor's
thesis "Klingon as Linguistic Capital", you may be interested in that. (Not
to prove anything to your dad, but just as a matter of interest.)

DaqvamDaq Datu'laH:

http://www.angelfire.com/trek/yensw/PDF/thesis.pdf

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pabpo' / Grammarian of the Klingon Language Institute

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
     - Ubykh Hol vIttlhegh

realestate.com.au: the biggest address in property
http://ninemsn.realestate.com.au

Back to archive top level