tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 11 00:48:11 2004

Re: koi baat nahin

A4773492 ([email protected])

qon weQqul
> Qapla'! QInlIj wIHevpu'. jIQochbe'!  vIQaHnISchugh De'vID, vaj vIQaHqangbej!
> HochHom tlhIngan Hol Sov De'vID 'ej maQaHchuqlaH. Urdu Hol
> ghojmeH  'e'
> vIQaHlaH 'ej tlhIngan Hol vIghojmeH 'e' muQaHlaH.

HIja'! jIQoch. maghojmeH maQaHchuqnIS.

I want to say that all of us need to help each other. I don't know if this is correct or not. Can someone tell me if  I need to add Hoch to this sentence or is it correct the way it is now? I think it is, but I am not sure.

Qapla'!

nov wamwI'
03/11/2004 03:44 (Local Time)
HovpoH 701273.1