tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 07 18:17:25 2004

Klenginem Text

Lieven L. Litaer (Quvar) ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

Greetings!
I'm back home on my own computer again, so here are the lyrics and the english translation from the
Klenginem song, "SuvwI'pu' qan tu'lu'be'"

QoQ: Eminem's "Without me"
bom mu': Quvar

tlhIngan Hol yIghoj DabommeH!

nom maja'chuqchu'meH tlhIngan Hol jay' -
tlhIngan Hol jay' - tlhIngan Hol jay'!

QI'lopDaq, qaq wornagh!
toQDujDaq, not maSagh!
QI'lopDaq, QI'lopDaq, ?

tlhIngan SuvwI' qan jIHbe', 'ach SuvDI' vay' ghIH
vaj bom vIchennISmoH jIH 'e' vIHarbejtaH. [sic]
maja'chuqchu'meH tlhIngan Hol wIlo'taH!
??taH pagh taHbe'?? neH jatlhtaH
'a DaH maSuvmeH malop net Sov
'ej Daq wISovbe', chaq not maQaplaH...?
bIlujlaHbe'chugh, vaj bIQaplaHbe'!
'a maQapmeH matay'nIS nuja'taH be'.
wIDabe'lu'ba'; DIDataHbe'chugh maSuv.
jagh DISuvDI' cha baH je net Sov.
tlhIngan SuvwI' quv maHbej
'a mapuvlaHbe', reH maSuvtaH
'ej nIteb Suvbe' be' nuja' be' le'.
nuja' be' le'be': veQ ja' be' le'.
yIn nI'qu' ghajbe'bej HoDma' lI'be',
tlhIngan SuvwI'pu' qan tu'lu'be'mo'.
SuvwI'pu', Hoch tlhInganpu',
peqImqu', verenganpu', DaH mabomchu'!
peDoy'Qo', QongtaHbogh SuvwI' vItoy'Qo'.
bom mu' vIqaw vIneHbej: ??taHjaj wo'!??

2x Refrain:
DaH maSuv, chaq tugh maHegh,
'a batlh maHeghmeH
jagh DISuvchu'taH 'ej yo' qIjDaq
tlhIngan SuvwI'pu' qan tu'lu'be'

tlhIngan SuvwI' qan jIHbe'bej.
maquvnIS, maSuvnIS, 'ej DaH maSuvqa'bej
peqImtaH: Do'Ha' jaghla' wuv ngeHbej,
qa'vamDaq qama HoH neHchugh tlhIngan, nura': ??baH!??
parmaqqaywI', parmaqqay qaywI''e' SenwI' rIlwI' je
pe'vIl mu'qaDmey bach gheb rIlwI'
muSeyqu'moH rIlwI' SuSDeq.
'ej DarSeqDaj DaSamnIS ra' tlhIngan Hubbeq
Suvrup pu' beqma': tlhIngan Hubbeq SuvwI'!
'a DaH So'wI' chu'be'chu'mo' taHqeq So'be' So'wI'.
'a Do'Ha'! (melody)
SSS! Dap bom mu' vIqaw vIneHqu'bogh vIqelbe'law'taH vIja'lu'pu'.
DaH malop maH neHbej qeylIS.
'a wa'leS chaq maHegh, 'ej DaH malop 'e' DIS.
nuHbey DISay'moH, 'ej leSpoH neH wIpoQ.
reH SeymoH QeH. tera'ngan DItaymoH.
QamchoH, ?? majeghbe'bej??.
maSuv'eghbe'chugh Hem tlhIngan Segh DevwI'.
tugh maHeghbej, 'a Dabej DawI'.
Dubej - Dabej - 'Iv bej DevwI'?

2x Refrain

'a DaH Qu' DataghDI' 'aqtu' mellota' je
chaH tIqawchu'taH!
'Iw HIq bIr 'Iq neHbe' Hur'Iq.
nuja': ??tujnIS 'Iw HIq!??
latlh HIvje'Daq 'Iw HIq bIr yIqang jay'.
'ej pIpyuS pach DaSop DaneHchugh
vaj pIpyuS puS DaghornIS 'e' DaSovnIS.
'a maSopnIS, malopmeH raHta' wISop neH.
Qopba'taH qagh, 'a reH nIv qaghna' yIntaHchugh.
qompoghna' yIjab!
ghIlab ghew tISuqQo'. belmoH ro'qegh 'Iwchab
ghIlab ghewmey DIbuSQo'.
wa' Dol nIvDaq malopDI' maH maQapba'.
naDev QI'lopDaq maloptaHvIS reH machuS.
tlhInganpu' chuS law' Hoch chuS puS.
Su'lop luSooop chugh not lubuS
QI'lop wIlooop chugh reH machuS
tlhIngan quv DatIchqu' DaneHchugh vaj Seng yIghuH,
'ej bommeH 'ej lopmeH bogh tlhInganpu'.
tu'HomI'raHna' vIlIng:
voDleH neH neH neH neH'a' parbIng?
Dap bom yIbom be'Hom!
Dap bom mu' vIqaw vIneHqu'bogh vIbom
'ej bom mu' vIbomtaHbogh DaH bolIjbe':
tlhIngan SuvwI'pu' qan tu'lu'be'!

2x Refrain

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
English translation:

To sing along, learn Klingon!

To speak very fast: Klingon, #$%@!
Klingon, #$%@! Klingon, #$%@!

At the Qetlop, beer is important
At the Bird of Prey, we're never serious
At the Qetlop, at the Qetlop,...

I'm not an old warrior, but when someone fights bad
then I feel like I need to make a song
to speak very fast, we use Klingon.
they only say "To be or not to be"
But we know that we now celebrate to fight
we don't know where, nor do we know if we succeed
If you cannot fail, you cannot succeed
But, the woman says: to succeed, we must stay together
nobody behaves as us; if we don't behave as them
we fight. As soon as we fight the enemy, he fires torpedoes too
Of course, we are Klingon warriors with honor,
but we cannot fly, we keep fighting and
women don't fight alone, says the special woman
the unspecial woman says, the special woman tells crap
our useless captain has defenitely no long life
Because there are no old warriors.
Warriors, all Klingons
Attention, Ferengie! Now we really sing!
Don't be tired, I won't serve a sleeping warrior.
I want to remember the text now: "Live the Empire!"

2x refrain:
Now we fight, maybe later we die
but to die with honor, we fight the enemey
till the end, and at the black fleet
there are no old warriors

I'm certainly not an old warrior
we need to have honor, we need to fight, and now we certainly fight again
take care: unfortunately, the cosmos depends on the enemy commander
If the Klingon wants to kill prisoners on Genesis, he tells us "fire"!
my darling, my darling's toe, and all the others too
the posaunist shoots the curses powerfully
his instrument excites me a lot
and the Klingon High council commands "you need to find his money now"
our crew is ready to fight, the warriors of the High Council.
But because he did not activate the cloaking device properly, it won't hide the a-hole
but unfortunately,
now I apparently was not singing what I wanted to sing
Kahless certainly wants us to party now.
He confesses that tommorow we might die, and now we celebrate.
We clean our weapons, and ask only for vacation
Anger always excites; We'll civilize the Terrans.
Stand still; "We won't surrender!"
If we don't fight ourselves, the leader of the Klingon race will be proud.
We certainly die soon, but the actor certainly acts.
He watches you, you watch him, the leader watches who?

2x refrain

But when you begin a mission now, keep remembering Aktuh and Mellota
The outsider wants no cold bloodwine
He tells us: bloodwine must be warm.
Pour the damn cold bloodwine into another glass!
If you want to eat pipius claw,
then you need to know that you'll have to break a few pipiuses.
but we need to eat, in order to party,
we just eat Racht. The Gagh is obviously dead. Real Gagh is always best
hen served alive. Serve real Kompogh!
Don't catch any Glob flies. The Rokeg Bloodpie pleses...
We don't pay attention to Glob flies. If in a greater whole
we party we obviously succeed here at the Qetlop
When we are having a party, we are loud.
Klingons are the the loudest of all.
If they eat Su'lop they never concentrate on it.
If we celebrate the Qetlop, we're always noisy.
If you want to really insult a klingon's honor the prepare
for trouble, and to sing and to party are born Kling-
ons; I'll produce something really useless:
Does the Parbing want that he just wants only the emperor?
Girls, sing the nonsense song.
I sing the nonsense song which I tried to remember.
now you won't forget the text of this song:
There are no old warriors!

2x refrain

Success!

Quvar.