tlhIngan-Hol Archive: Fri May 23 14:11:51 2003

Re: The KLI MUSH

vaj MUSH-Daq loStaHmeH nuvpu' vItungHa'meH, loQ MUSH vIlISta'.
vIchoHpa', qaStaHvIS wa' rep naQ bItamchugh, vaj DurarHa'moH MUSH.  DaH,
qaStaHvIS _wej_ repmey bItamnIS.  mach choH 'e' vISov, 'a chaq potlh:
DaH MUSHDaq latlhpu' DI_loS_laH.

So in order to encourage more people to wait around on the MUSH, I have
adjusted it slightly.  It used to kick you off after one hour of
idleness.  Now it will wait for _three_ hours.  I know it's a small
change, but it can still make a difference: now we can _wait_ on the
MUSH for others to show up.

~mark

DOOM_er wrote:

> Savan,
>
> qaStaHvIS poH nI' jItam, 'a DaH jIja'nIS 'e' vIQub. "KLI MUSH" vInum
> vIneH.
> tlhIngan Hol ghojlu'meH QaQ tetlhvam, 'a vay' Hutlh: loSnISbe'ghach.
> tlhIngan HolwIj Dublu'bej je 'oH vIjatlhtaHvIS vIjawchugh 'e' vIQub.
> jawlu'meH "MUSH" tu'lu'. 'a DaH pa' Such ghotpu' puSqu'. motlh pa'
> cha' wej ghap ghotpu' lutu'lu'. qatlh pa' numuv pagh? "MUSH" wIghaj
> 'e' boSovbe''a'? boSamlaHbe''a'? Sujaw boneHbe'? boSuchchugh jIbelqu'.
> muvlaH Hoch, taghwI'pu' po'wI'pu' je. DawaH DaneHchugh, "telnet" yIlo'
> 'ej "kli.org 2218" yIrar. bIQaplaHbe'chugh HIrI'. rut chIm "MUSH", vaj
> yItuv!
>
> tugh pa' Salegh 'e' vItul!
>

> DOOM_er
>

> SKI: I'm trying to get more people to visit the KLI MUSH, where we can
> chat in Klingon (amongst other things). I think chatting is a great
> way to improve one's Klingon, and I wonder why there are never more
> than a handfew of people there. I hope it's because many people don't
> know of the MUSH or of how to reach it. If you want to try it, use
> Telnet (or a MUSH client, I use MuckClient myself) and connect to
> kli.org, port 2218. If you can't get it to work mail me, either on the
> list or privately.
>

> P.S.: Everbody, feel free to comment on my Klingon! I need to learn,
> and I'm sure I made plenty of mistakes...

Back to archive top level