tlhIngan-Hol Archive: Wed May 21 16:52:27 2003

The KLI MUSH

Savan,

qaStaHvIS poH nI' jItam, 'a DaH jIja'nIS 'e' vIQub. "KLI MUSH" vInum vIneH.
tlhIngan Hol ghojlu'meH QaQ tetlhvam, 'a vay' Hutlh: loSnISbe'ghach.
tlhIngan HolwIj Dublu'bej je 'oH vIjatlhtaHvIS vIjawchugh 'e' vIQub.
jawlu'meH "MUSH" tu'lu'. 'a DaH pa' Such ghotpu' puSqu'. motlh pa' cha' wej
ghap ghotpu' lutu'lu'. qatlh pa' numuv pagh? "MUSH" wIghaj 'e' boSovbe''a'?
boSamlaHbe''a'? Sujaw boneHbe'? boSuchchugh jIbelqu'. muvlaH Hoch,
taghwI'pu' po'wI'pu' je. DawaH DaneHchugh, "telnet" yIlo' 'ej "kli.org
2218" yIrar. bIQaplaHbe'chugh HIrI'. rut chIm "MUSH", vaj yItuv!

tugh pa' Salegh 'e' vItul!

DOOM_er

SKI: I'm trying to get more people to visit the KLI MUSH, where we can chat
in Klingon (amongst other things). I think chatting is a great way to
improve one's Klingon, and I wonder why there are never more than a handfew
of people there. I hope it's because many people don't know of the MUSH or
of how to reach it. If you want to try it, use Telnet (or a MUSH client, I
use MuckClient myself) and connect to kli.org, port 2218. If you can't get
it to work mail me, either on the list or privately.

P.S.: Everbody, feel free to comment on my Klingon! I need to learn, and
I'm sure I made plenty of mistakes...

Back to archive top level