tlhIngan-Hol Archive: Wed Mar 06 20:30:01 2002

Re: qelI'qam

In a message dated 2/22/2002 7:38:28 AM Mountain Standard Time, [email protected]
writes:

> Maybe Klingon 'uj measuring rulers vary by 5% and nobody cares. Maybe
> >qelI'qam
> >odometers vary by 5% and nobody cares. This would explain why we don't
> have
> >exact translation equivalents to plug into our calculators

'ach lughbe' ghu'vam 'e' vIHar.  logh Duj cham pup luSovnIS tlhIngan tejpu'.
juvchu'be'chugh vay', vaj ghaytan Qapbe' mIqta'mey, nguSDI'mey, pIvghormey,
Dochmey pIm je.  cham qelbogh tlhInganpu' Sov pup wISovbe' maH, tera'nganpu'.
 'ach pupchu' *measurements*chaj.  mamughlaHchu'be' neH.  chaq tugh maHvaD
*measurements* 'oSbogh latlh mu'mey 'angqang matlh MO je.

peHruS

Back to archive top level