tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 13 03:03:41 2002

tlhIngan Hol pongmey

chelsea,
my own name in klingon is lay'tel SIvten.  it's composed of ordinary klingon
words that resemble parts of my name (Steven Lytle).  the words themselves
don't mean much when they are together, but they express a generally positive
outlook (promise-wing wonder-embark).  i reversed the order to be more
logical, having the general before the specific.

lay'tel SIvten 'oH tlhIngan Hol pongwIj'e'.  tlhIngan Hol mu'mey le'be' bIH
pongwIj 'ay''e'.  Steven Lytle 'oH DIvI' Hol pongwIj'e'.  DIvI' Hol pongwIj
rur tlhIngan Hol pongwIj.  jItul 'e' 'oS pongwIj 'ay'mey.
lay'tel 'oH tuqwIj pong'e'.  SIvten 'oH pongwIjqu''e'.  tuq pong, ngugh pong
latlh.  vaj vImaS.

lay'tel SIvten

Back to archive top level