tlhIngan-Hol Archive: Mon Oct 08 16:52:54 2001

RE: Enterprise Time line

batlh ghItlhta' Qor'etlh valwI'na' quv (nuQorlaw'taHvIS)
> Upon further investigation of all of my extensive resources,
> Intelligence reveals that there WAS an Emperor at this time, and that
> there could not only have been another dialect in fashion, but that
> the Empire may have used an entirely different language from the
> Homeworld.
[...]
> I won't send the proof, since that seems to be off topic, even though
> IT DIRECTLY AFFECTS THE LANGUAGE.

DIch yIghaj. ghomvamDaq Dalajlu' DaneHchugh, yIqu'. Dajchugh De'
Daja'rupbogh, vaj lajlIj Dajbej 'oH, 'a naDev reH laj tob Hol qellI'ghach
'e' DaSov, vIngwI'.

DaH De' Hoch ghoDIS!

--ghuy'Do

Back to archive top level