tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 05 02:21:56 2001

Rambling on

Please analyze the following and comment:

tlhoS pawpa' HoD, wab vIQoy = Just before the captain arrived, I heard a
sound.
loQ HIq Datlhutlhpa', qoDDaq ghargh tIn vIlanpu' = Slightly before you drank
the wine, I put a large worm into it.
tagha'Ha' juHDaj cheghpu'pa', be'nalDaj vIlegh = He hadn't even arrived home
(as an eventuality) when I saw his wife.

chaq Hujqu' mu'tlheghmeyvam.  qechmey vIpojDI', DuHmey vIghov.  rut DIvI' Hol
qechmey vImughmeH, majatlhmeH mIwmey DIHutlhtaH vIngeQmo',  jIjop 'ej jIway'.
 tagha' DuHmey jum vItu'.  'ach teH'a' DuHmeyvam?  chaq Hat 'op.  qechmey pIm
boQub'a'?

chaq tugh mughmeH pab SoQHom wI'aghlaH.  mururbogh ghotpu' QaHlaw', qar'a'?

peHruS

Back to archive top level