tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 20 01:46:01 2001

KLBC: jajwIj

Sengval vIpong'egh.  qaStaHvIS jar puS Dochvam vIlaDpu'.

I call myself Sengval.  I've been reading this thing [what word do we use for
'mailing list'?] for several months.

DaH jajwIj wanI' vIDel.

Now I will describe something that happened to me today.

juHwIjDaq jIyIttaHvIS, mughoS "cat".  "cat"mey vIparHa' -- wa' vIghaj -- vaj
vIyachmeH jImev.  tIvbej.  vay' Saj 'oHba'.

As I was walking home, a cat approached me.  I like cats -- I have one -- so
I stopped to pet it.  It certainly enjoyed it.  It was obviously someone's
pet.

"cat" per vInuD.  "San Francisco" Dab Ha'DIbaHvam 'e' vIlegh.  bIQ wa' DopDaq
'oH vengvetlh'e' 'ej latlhDaq 'oH juHwIj'e', vaj jImer.

I examined the cat's label [ie tag].  I saw that this animal lived in San
Francisco.  That city is on one side of the water [ie bay] and my house is on
the other, so I was surprised.

juHwIjDaq "cat" vIqem 'ej pIn'a'Daj vIrI'.  DaH "San Francisco" Dabbe' ghaH
'e' vItu'.  Hu' puS vengwIj ghoS, 'ach wej SajDaj per choH.

I took the cat home and hailed [ie called] its owner.  I found that she
doesn't live in San Francisco now.  A few days ago she came to my city, but
she hasn't changed her pet's label yet.

vaj "cat"Daj SuqmeH juHwIj ghoS be'vam.  Sajmaj ja'chuq.  Ha'DIbaHmey vISaH
'e' bellaw'.  ghaH vIparHa'.  DaH vengmaj chu'Daq jup lughaj be' "cat"Daj je.

So this woman came to my house to get her cat.  We discussed our pets.  She
seemed pleased that I cared about animals.  I liked her.  Now the woman and
her cat have a friend in their new city.

-Sengval

Back to archive top level