tlhIngan-Hol Archive: Wed Nov 14 10:22:27 2001

Re: nughIQmoH Dujmey

>February 15-17 Baltimore-Daq qaS Farpoint qep.  jISaH 'e' vInabbej
>(tuchbe'chugh qorDu'wIj).  chaq taghpa' juHmajDaq cheSuchlaH, ghIq
>matay'taHvIS Farpoint wIyotlaH!

*Baltimore* DaDab?  pa' jIbogh.  qaStaHviS yInwIj wa'DIch wa'maH loS DIS
vengvetlh vIDab.  *National Aquarium* vIqaw.  vIparHa'.

'ach chaq *Baltimore* DaDabbe' 'ej vengwIjDaq DuSuch Qov DaneH 'ej ghiq
vengvetlhvo' *Baltimore* tughos.  chaq Dochvam DaHech.  Huvbe'.

BG: Is {Dab} what we would consider a transitive in English?  That is, am I
correct to use [place] vIDab instead of [place] jIDab?