tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 03 01:39:32 2001

Re: KLBC: jInajtaHvIS wanI' le'

pIj vIta'pu'. reH poDaq qaS wanI'vam. paS 'ej jiQongtaHvIS qaS wanI'. *5th
grade*Daq jIHDI' wa'DIch qaS. *dream*vetlh vIDel: chIch *bench*meyDaq jISup 'ej
jIyoy, 'ach jI'oy'be'. DuSaQDaq jIHba'. mujatlh maqochwI'. DuSaQpa'Daq
vIghoSchoH, 'ach jInaj 'e' vISov. Sovlaw' maqochwI'. nItlhwIjDaq pu'Hey vIbach
'e' vInID 'ach vIta'be'. Hagh maqochwI' 'ej DuSaQpa'Daq maghoS. jInaj 'e'
vISovbe'choH.

DaH pIj qaS wanI'vam. DaH wa'maH jav ben jIH 'ej HoS *hormones*wIj, vaj qaSDI'
wanI'vam be'pu' vInej. ;)

English:

I often do this. The "event" always happens in the morning. It happens when I
sleep late. It first happened in 5th grade. I will describe my dream: I was
purposely jumping upside-down onto benches, but it didn't hurt. I was obviously
at school. My good friend spoke to me. I started to go to the classroom, but I
knew I was dreaming. My friend apparently knew it too. I tried to shoot a phaser
from my finger, but I couldn't. My friend laughed and we went inside. I no
longer knew I was dreaming.

Now it happens often.  I am now 16 years old and my hormones are raging, so when
this event occurs I search for women. ;)

----
Datlh HoD
IKV Firesword

Back to archive top level