tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 14 14:03:42 2000

Re: Web Page Translation to Klingon

jatlh Ralf Laue:
>Our web page should become a world record: the most translated web
>page. I wonder whether some of you would be able to send us a
>translation to Klingon.

chup Voragh:
>we could do this as a group effort online.

jIQochbe'bej. DaH jInID:

-- BEGIN TRANSLATION --
Flensburg 2000 -- SuSaH 'e' wItungHa'

HoSchu'wI'pu', qonchu'wI'pu', ta' juSwI'pu'.
2000 ta' juSwI' yupma'Daq Hoch ta' wIjuS.
tera' poH: DIS 2000, jar 7, jaj 7 8 9 je
Daq: Germany Flensburg

Qutlh: [Flensburg link] [amazon.com link]

De': [SuchwI'vaD] [qonwI'vaD juSwI'vaD je]

ta''a' juSnIS je Web Daqvam: Web Daq mughqa'qu'bogh mojnIS.
peQaH! maHvaD latlh Hol tIngeH. 'ul "mail", Web Daq je yIlo'.
Hol law' DIlo'. 27 'oH mI':
[Language list]
-- END TRANSLATION --

Of course, this is a *very* rough draft (I didn't bother to proofread at
all), and I was getting pretty sloppy by the end. I undoubtedly have a
lot of mistakes. (BTW, mughqa'qu'bogh is almost certainly wrong, but
I didn't feel like thinking of anything better.)

                                        DujHoD

Back to archive top level