tlhIngan-Hol Archive: Mon Jan 03 21:51:34 2000

Re: ja' pemla' [Re: Online Klingon Language Course]

>Hey, Grunch Nit-wit!

wejpuH.  wej-jay'-puH.

mu'qaDmeylIj vInopta'.  peHruS DaHo'ba' 'ej DaHub DaneHba'.  maj.
'ach mo'wIj Dayajbe'chu'!  peHruS vIghal 'e' DaQubchugh, bImujqu'.
bImuj net ghurlaHbe'.  tlhIngan Hol vItIv vIneHmo', ghojHa' vay'
vIneHbe'.  ghojHa'moH vay' vIneHbe'.  vaj ghojHa'moH peHruS 'e'
nIDDI', jIbeprup.  Do'Ha' pIj ghojHa'moH peHruS.

peHruS paQDI'norghqoq vIlaDDI', SIbI' wej Seng vItu'.  vaj jIjatlh.
<betleH DaghItlhHa'pu'.  qatlh <ghaj> qech DaSachmoHpu'?  'ej qatlh
jaS wotmey Damuch?>

'ach vIjanglu''a'?  ghobe' jay'!  vIHIvlu'!  vItIchlu'!  vInuSlu'!

toH.  mu'qaD veS Datagh DaneHchugh, qama'qangbej.
DuvtaHbogh targh mevmoHlaHbe' QIchlIj, 'ach Qapchu' qablIj.
"clawhammer banjo" Dachu'DI', teSDu'wIj DuQlaw' mupwI' pach.
jIreHlI' neH.  bISagh'a' SoH?

>...HIq DaneH'a'?

ghobe'.  roD HIq vItlhutlhbe'.  juppu' vItIvmeH, Hub yabwIj 'e' vImaS.

>HIq quj wineHbej!

<quj> vIghovbe'.  Is there some pun on "wine" here?

>Dujmeymaj DichijmeH nin QaQ wilo'niS!

jIja'qa':  wejpuH.  Duj DIpuymeH QaQ nInqoq Dachupbogh.

>If you were to have
>even the slightest interest in learning to play clawhammer style banjo,
>I would be your nurturing, banjo teacher, friend!

bIDoghqu'taH 'e' Datlhoj'a'?

>You even look
>like a banjo player!  Maybe also, a possible Dobro player.

chotIch'a'?  chovaq'a'?  jImIS.

>  We'll
>have to waft you and your wife off to a Philly Contra Dance with Will!!!
>(In uniform!!)

bIqImHa'ba'.  jImI' 'e' vImuSchu'.  HIp vItuQbe'.  tuquchchugh, jIbech neH.

>Your ex-un-admirer/new friend,  pemla'

nuqjatlh?  mumISmoH mu'qoqvam.

>(And, I'll not bother the rest of the list with this drivel!) (Promise!)

SIbI' bIlay'Ha'ta'.  qatlh bIqay'?

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level