tlhIngan-Hol Archive: Fri Jan 07 23:55:47 2000

Re: Stovocor?

Alan Anderson wrote:

> jIja'pu':
> >meq "Phlegithon".
>
> ja' De'vID:
> ><meq> vIyajbe'.  chay' meqlaH bIQtIq?
>
> HIvqa' veqlargh.  _meQ_ bIQtIqvetlh.
> bIQtIq vIpongbogh DaSovchugh, ghaytan mu' vIghItlhHa'bogh Daghov.

jabbI'ID vIlabpu'DI', <meQ> DaHech 'e' vIghov.  "Hades"Daq
meQba' bIQtIq 'e' vItlhoj.  'ach not "Phlegithon" lut vIlaD,
vaj bIQtIqvam vISovbe'.  (Since I didn't know about this river,
I thought you might have wanted to say that it "reasoned",
i.e. maybe it was a wishing well type of river where you could
ask it questions or something.)  DaH jIyaj.

jabbI'ID vIqontaHvIS "TKD"wIj vIghajbe', SIbI' <meQ> vIqawbe'.
[Hmm... I read that as "immediately I didn't remember <meQ>".
I mean to say "I didn't immediately remember <meQ>", but
couldn't think of a way.]

--
De'vID

Beam to http://www.StarTrek.com
Now featuring the Star Trek Store and
the official site for Star Trek: Insurrection.

Back to archive top level