tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 24 19:04:25 2000

Re: KLIC - qaStaH'a'?

ja' Qov:
>wa'maH Hu' KLIC chup vay'...
>= Ten days ago someone suggested the KLIC...

qech vIQoyDI' vIparHa' jIH.

= I liked the idea as soon as I heard it.

>...chaw' boloS'a'?  'utbe'...
>= ...Are you waiting for a permit?  It's not necessary...

lughchu' Qov.  loQ jabbI'IDmey SeH ghomvam woQqoq, 'ach pabbej KLIC.

= Qov is absolutely right.  The list's "authorities" do exercise some
control over things, but the KLIC sure goes along with the rules.

>jIjeSbej jIH.  'ach SaghuHnISmoH.  rut mu'meywIj vImughchu'be'.
>= The picture of the ship in which he fled is on the glass table.

'op qech Danoplaw'.  pa' reD retlhDaq Qorwagh bIngDaq je Qam raS, qar'a'?

= I remember doing similar "simultaneous mistranslation" a few years ago
in another forum.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level