tlhIngan-Hol Archive: Sat Mar 06 09:49:54 1999

Re: leSpal vIchenmoHlI'

ja' charghwI':
>qar'a'. muD SeS vevmoHbe'lu'. muD HevaD mI' chu' 'aDchoHmoH neH
>nItlhDu' 'e' vIpIH. [Even for ME, this is a bizarre recasting,
>but it was the best I could come up with. I'm open to
>suggestions.] chaq KGT vIlaDnIS neH.

Qatlhbej qechvam.  chay' vIQIjchu' jIH?

QoQ wab lIngbogh mIw vIQIjmeH, Dov'agh nap vIqel.
SuSDI' jan chu'wI', yu'egh chenmoH vIHbogh muD.
yu'egh DopmeyvaD mo' Da Dov'agh porgh lang.
poSmo' muD tut, 'etDaq 'o'Daq tlhabchu' yu'egh.
yu'egh chaDvay SeH 'ujmey 'aDbogh muD tut.
HengtaHvIS Dov'agh chu'wI', muD tut 'ujmey pImmoH.
vaj QoQ chaDvay SeH HengwI'.
(Dov'agh nap law' meSchuS nap puS net Sov.)

chay' vInapmoH?

QoQ lIngmeH muD yu'egh 'ujmey luruQ chu'wI' nItlhDu'.

>vaj leSpal vIchu'DI' jIHeng'a'? jImIS. mu'vam vIyajHa'pu'bej!

HIja'.  leSpal SIrgh chaDvay DaSeHmeH, bIHengbej.
'ach yu'egh DalIngmeH, SIrghmey DayachnIS qoj DapangnIS.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level