tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 08 20:27:59 1999

Re: Palm Pilot

ja' tu'loD:
>not to infringe on the work of pagh here...

tlhIngan Hol Daqelbe'chugh, tlhIngan Hol yIlo'!

>I prefer the WinCE machines, if only for the mini-Office apps and familiarity
>to windows, and a keyboard.  Even the ones without a keyboard are cool, since
>they play mp3's and are in color.

QorwaghHom Dabej "WinCE" jan.  meqvammo' vIparqu' jIH.
HoS natlh "mp3" "color" je.  lojchugh HoS, lI'be' De'wI'Hom.

>But I would like to see a Palm Pilot
>Klingon Translator sometime ('ej toch tlhIngan mu'ghom vIlegh vIneH).  maj.

wa' vIghaj.  Daleghchugh, HIrI'.

Contact me off-list about a Klingon-English Palm Dictionary module.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level