tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 12 12:23:55 1998

Re: puqloDwI' lut

According to Andeen, Eric:

> majQa'! reH jabbI'IDlIj lururbogh jabbI'ID'e' vIlaD 'e' vItIv. tlhIngan
> Hol Dalo'taHvIS, ghu' DaDelchu'. yIlabtaH!
>
> This message was not marked as KLBC, so I am going to jump in and take a
> swing at it. The grammar is quite good, but I will make a few
> suggestions.
>
> ghItlh SI'IluD:
> > qaStaHvIS Hogh jajmey Qab, HatlhDaq raQ wIchenmoH puqloDwI'
> > jIH je. *Boy Scout* chu' 'oH.
>
> jIgheSnIS: nIteb Hatlh boDan'a'? lItlhej'a' latlh loDHom nejwI'pu'?

Apparently pagh understands the phrase {qaStaHvIS Hogh jajmey
Qab}. I don't. Care to enlighten me? To me, it looks like,
"While the theragen of the week's days happened," and that
doesn't make a lot of sense to me.

The rest of the commentary was dead on. I enjoyed both the
original and pagh's responses.

> pagh

charghwI'

Back to archive top level