tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 27 10:41:49 1997

KLBC - juHDaq jIcheghDI' qep'a'vo' ...

juHDaq jIcheghDI', vavwI' loDnI'wI' jupwI'pu' je vIjatlh. qep'a'Daq qaSbogh
wanI'mey taQ vIDel. jIjatlhDI' jISeyqu'.
'ach DISvam juHDaq jIcheghDI' jIropchoH. *Monday*Daq, 'oy' HughwIj.
*Tuesday*Daq, ghoghwIj vIchIl! vaj jIbomlaHbe'! qep'a'vo' bommey law' vIqem,
'ach vIbomlaHbe'! jI'IQ! jIQeH! *Thursday*Daq chegh ghoghwIj. vIQuchqa'. 'ach
jIroplI'mo' wej jIbom. wa'leS jIpIvbe'chugh vaj Qel vISuch. QelwI' vIparHa',
'ach vISuchnISbe' 'e' vItul. DaH, jIDoy'. jIQong 'e' vIHar.

Intended English idea: I had a great time at the qep'a', but I came down with
a cold when I got home and am currently recuperating.
(What's "SKI" stand for, anyhow? I used to know but I've forgotten. I thought
I'd post this as KLBC because I want somebody to tell me how bad my tlhIngan
Hol is, hehe. I'm a glutton for punishment. Now, I really am Doy'qu', so
g'night, or something. :) )

Heather
a.k.a. Lt. Sarah Barrows, Starfleet
-----