tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 21 21:42:54 1997

Re: Right of Ascention

William Cody wrote:

> I agree, you're <maw'>, but if you do it, here's some suggestions:
> You're human, so allow for that.  Have the people doing this understand to
> do it so that it might hurt, but not much (14-year olds may not be ideal.
> They tend to get carried away, and might injure you, even if they intend
> not to).  Wear armor (shirts, jeans, chain-mail), and do it fast.  I really
> mean it when I wish you Qapla'!!!!

jIQoch!  nenchoH ghaH neHchugh ghaH, vaj nentay naQ SIQnIS ghaH.  nentay
taghDI', Hoch tuQHa'moH ghaH 'e' vIchup, 'ej yIQ'eghmoH.  'oy'naQ
rurbogh *cattle prod* lo'nIS Hoch loDnI'.  vaj, 'oy'naQmey lo'taHvIS
loDnI'pu', Hoch 'ul SIQ ghaH, 'ej tIqDaHvo' jachbej.

luQaHrupchu' Qelpu' net Sov.  chaq SaHnIS je molwI'.

qoH Da ghaH neH ghaH, yItungHa'!  HoH'eghchugh qoH SIplaHDI', mut
'ItlhmoH qoH.

SKI: If he's gonna do it, he ought to do it right.

NOTE: I really don't believe all I wrote, except the part about the
death of fools.
--
Qob la' (tlh.w.D. quttaj ra'wI')
tlhIngan Hol yejHaD qhojwI'