tlhIngan-Hol Archive: Fri Jul 11 23:39:59 1997

RE: jajmey vItoghlI' - tlhab

tlhob HetaQ:
>tlhIngan maH'a' pagh tlhIngan wIDataHvIS neH Qa'Hommey maH'a'

tlhIngan Hol HaDtaHbogh Humanna''e' jIH.
Hol vISaH.  tIgh vISaHbe'.
potlhbej batlh, 'ach tlhIngan batlh vIqelnISbe'.
Human ghob vIpab jIH.

>maHeghpu'DI' wIqawlu'meH lI' juppu'

bommey qonnIS vay'...

>vaj mayIntaHvIS 'ej maSuvtaHvIS DI'utchu' DevwI'pu' neghpu' je

'utlaw' qonwI'.

QIptaH *Viacom*.  Hol'e' DoQtaH.  DuHbe' net Sov.
tlhIngan Hol lo' SeHlaHbe' wa' Dol.
'ach tlhInganpu''e' SeHlaH 'e' vIlajqang.

[By the way, Chet, can you get your email client to do quoting so we can
tell the difference between what you're responding to and your replies?]

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level