tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 01 08:13:47 1997

vay' vInej

HutmaH Hu', murI' vay'.  murI'meH ghogh HablI' lo'.  muQaH neH ghaH,
jabbI'IDghom vIloHtaHvIS.  (jISotlaw' 'e' tu').  Do'Ha' not ghaHvaD jIjang,
'ej ghogh jabbI'ID vIchIl.  DaH vIrI' vIneH, 'ej ponglIj rI'Se'lIj je
vISovbe'.  naDev SaHtaH'a' ghaH?  bISaHchugh, HIrI'qa'!

About three months ago, someone left me voicemail, offering to help me out
with the list's administration (I was apparently distressed at the
time!).  This person lived in Germantown, MD.  Unfortunately, I never
returned the call, I've lost the message, and I don't remember this
person's name!  If you're still here, please get in touch with me!

--Holtej

d'Armond Speers, MS, Research Engineer               phone: 301-548-4073
Thomson Technology Research Group / Internet Lab     fax:   301-527-4080
1375 Piccard Drive, Suite 250
Rockville, MD  20850
http://www.thomtech.com/~dspeers             email: [email protected]