tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 06 18:00:55 1997

Re: Analysis of new Skybox cards (with a foray into subatomic ph

Robyn Stewart wrote:

> & > On the other hand, I'd like it 'ul to mean electron, just because I
> & > want the word. :)
> &
> & Only if he gives us enough other elemtary particles so we can
> & discuss subatomic particle physics! (I dare him to give us
> & "intermediary vector boson" or words for all the flavors of quarks!)
>
> Hap 'ay'Hommey vIqellaH vIneH 'ach 'utbe' Hoch'e' 'ay'Hommeyvetlh.
> <'otlh> wIghaj.  DaH loQ vIDellaH. Hap 'ay'Hom botlhDaq cha' Segh
> lutu'lu'. Huj wa' Segh.  Hujbe' latlh.  botlh bav yu'egh rurbogh
> 'ay''e'. (pagh 'ay' rurbogh yu'egh'e') .... and at this point I start
> waving my hands an mumbling 'proabability distribution' and 'sp3
> hybridiztion' . oh bah.

qayajchu'.  'ach, 'otlhvaD yu'egh rurbogh Hap'e' hap rurbogh yu'egh'e'
je DaponglaH.  (I *think* I got that bit with {pong{} right...).  loQ
*chemistry* *physics* je DIDellaH.  wej tlhIngan Hol *technobabble*
wIghItlhlaH.

> Heeey. Here's what we have to do: get a KLI member onto the team that
> does the English text for the Skybox cards.

Riiiiight.  It'd be easier and quicker to take Maltz into custody and
interrogate him ourselves!

--
Qob la' (tlh.w.D. quttaj ra'wI')
tlhIngan Hol yejHaD qhojwI'