tlhIngan-Hol Archive: Fri Dec 19 11:15:52 1997

Re: BG ru'

According to Robyn Stewart:

> lab charghwI':
> > vay' vIghor vIneH.
> >
> > chaq ghIrlI'ghach cha' vIQuj. {{:)>
> >
> > (De'wI' Quj 'oH ghIrlI'ghach cha'. muQaw'pa' qoqmey nov
> > vIQaw'nIS 'ej tlhIlHalDaq woj choHwI' vISamnIS 'ej vIQaw'nIS
> > 'ej jorpa' woj choHwI', Hur lojmIt vISamnIS 'ej vI'elnIS pagh
> > vIQaw'lu'. Qujvam ghov'a' vay?)
>
> mujotHa'moHmo' Qujmeyvetlh vIQujbe'.  qatlh bIjatlhbe' <...'ej
> vI'elbe'chugh vaj vIQaw'lu'>?  vImaS.

loQ jIQochbe'. 'ej DujotHa'moHlaHchugh Quj vaj Du'IQHa'moHlaH
je. Depression is just anger without enthusiasm.

> > > jIDachtaHvIS taghwI'oypu' tIghIjQo'. :)
> >
> > You spoil my fun. lu'. vIghIjbe'. vIghIjmeH ngeDqu' Qu' 'e'
> > vISov. muqaDbe' Qu'vam vaj vIghIjQo'. vIghIjbe'meH qatlh Qu'. batlh
> > Qu'vetlh vItoy'.
>
> Qatlh Qu' 'e' vISov.  rut bong vIghIj jIH.  ghay'cha'!  qatlh bIjatlh
> <vIghIjQo'>?

nap. chaq rut vIghIj vIneHchoH 'ach vIghIjQo'.

> tIghIj jIjatlhchugh vaj vIghIjQo' bIjang.  tIghIjQo'
> jIjatlhmo', vIghIjbe' bIjangnIS.   bIQoch'a'?

jIQoch. nIteb chora' SoH 'e' DaHar'a'? mura' tIqwIj. <tIghIj!>
ra'DI' tIqwIj, <vIghIjQo'!> vIjang.

> > *QISmaS* vImuSchu'.
>
> nIteb DamuSbe'bej.  natlh *QISmaS*.  yupma' tIQ nIHta' lalDan
> tIQbe'.  paw'chuq tIghmey law'.  Hurghmo' 'ej bIrmo' 'ej law'mo'
> Qu'mey qej Hoch 'ach qejHa'wI'pu' DIDanIS.  mavutnIS qoj maSuchnIS
> qoj wISuchnISlu' qoj nobmey DIje'nIS qoj juHmaj DISay'nISmoH.
> QISmaS HoH'egh nuv law'.  QISmaS nuv law' ghonglu'.  natlh QISmaS.

puq jIHDI' tlhoS qaSDI' QISmaS, vIghonglu'. cha' ben
maw'choHmo' SoSwI' yab ropyaH le'Daq SoSwI' vIqemnIS. wa' ben
Dej tuqwIj. DaH mutIch bangwI' 'ej mej. ghaytan not chegh.
*QISmaS* vImuSmeH jInongqu'.

> > > Beginners: My friend, and Beginners' Grammarian alumnus charghwI'
> > > will be performing the duties of Beginners' Grammarian from
> > > December 20th to 30th. I hope the change in perspective will be
> > > useful to your learning, and I know the continuity of being
> > > able to work on your Klingon during the Christmas break will
> > > help.
> >
> > In two days, the fun begins.
> >
> > Mwahahahahaahahahahahaaaaaa....
> >
> > Ahem!
> >
> > No.
> >
> > Just joking.
> >
> > In two days, I will be honored to serve these pliant minds.
> >
> > HIvoq.
> >
> > charghwI'
>
> nuQaHjaj qeylIS.  Maybe I should ask ghuyDo wa' to do it instead? :)

mIghchu' yablIj.

> Beginners: make sure he gives you page references. There is no "third
> edition."  It's just charghwI''s TKD with wishful addenda in crayon.
> And if he tries to tell you stories about me they're all lies.  I
> don't even *own* a daqtagh.
>
> - Qov

Well, NOW you don't. Who would go back for it under THOSE
conditions?

And I don't use crayon. You can write a lot more stuff with one
of those really fine-point pens...

charghwI'

Back to archive top level