tlhIngan-Hol Archive: Thu Dec 18 11:58:10 1997

Re: BG ru'

lab charghwI':
> vay' vIghor vIneH.
>
> chaq ghIrlI'ghach cha' vIQuj. {{:)>
>
> (De'wI' Quj 'oH ghIrlI'ghach cha'. muQaw'pa' qoqmey nov
> vIQaw'nIS 'ej tlhIlHalDaq woj choHwI' vISamnIS 'ej vIQaw'nIS
> 'ej jorpa' woj choHwI', Hur lojmIt vISamnIS 'ej vI'elnIS pagh
> vIQaw'lu'. Qujvam ghov'a' vay?)

mujotHa'moHmo' Qujmeyvetlh vIQujbe'.  qatlh bIjatlhbe' <...'ej
vI'elbe'chugh vaj vIQaw'lu'>?  vImaS.

> > jIDachtaHvIS taghwI'oypu' tIghIjQo'. :)
>
> You spoil my fun. lu'. vIghIjbe'. vIghIjmeH ngeDqu' Qu' 'e'
> vISov. muqaDbe' Qu'vam vaj vIghIjQo'. vIghIjbe'meH qatlh Qu'. batlh
> Qu'vetlh vItoy'.

Qatlh Qu' 'e' vISov.  rut bong vIghIj jIH.  ghay'cha'!  qatlh bIjatlh
<vIghIjQo'>?  tIghIj jIjatlhchugh vaj vIghIjQo' bIjang.  tIghIjQo'
jIjatlhmo', vIghIjbe' bIjangnIS.   bIQoch'a'?

> *QISmaS* vImuSchu'.

nIteb DamuSbe'bej.  natlh *QISmaS*.  yupma' tIQ nIHta' lalDan
tIQbe'.  paw'chuq tIghmey law'.  Hurghmo' 'ej bIrmo' 'ej law'mo'
Qu'mey qej Hoch 'ach qejHa'wI'pu' DIDanIS.  mavutnIS qoj maSuchnIS
qoj wISuchnISlu' qoj nobmey DIje'nIS qoj juHmaj DISay'nISmoH.
QISmaS HoH'egh nuv law'.  QISmaS nuv law' ghonglu'.  natlh QISmaS.

> > Beginners: My friend, and Beginners' Grammarian alumnus charghwI'
> > will be performing the duties of Beginners' Grammarian from
> > December 20th to 30th. I hope the change in perspective will be
> > useful to your learning, and I know the continuity of being
> > able to work on your Klingon during the Christmas break will
> > help.
>
> In two days, the fun begins.
>
> Mwahahahahaahahahahahaaaaaa....
>
> Ahem!
>
> No.
>
> Just joking.
>
> In two days, I will be honored to serve these pliant minds.
>
> HIvoq.
>
> charghwI'

nuQaHjaj qeylIS.  Maybe I should ask ghuyDo wa' to do it instead? :)

Beginners: make sure he gives you page references. There is no "third
edition."  It's just charghwI''s TKD with wishful addenda in crayon.
And if he tries to tell you stories about me they're all lies.  I
don't even *own* a daqtagh.

- Qov

Back to archive top level