tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 01 08:02:36 1997

Re: KLBC Re: north, south, east, west and distances

I'll try this again :)

Qov writes:
 > }Hol SovQo' reHwIpu' chIch jIlo'chugh 'oH tlhaQqu' jIwuq.
 > }I've decided that it would be more fun if I actually use a
 > }language the players don't know.

Hol luSovbe'bogh reHwI'pu' DajtaH law' Hoch DajtaH pus 'e' vIwuqpu'

 > }French joq English jatlhmo' chaH HolvaD jIlo' thlhIngan Hol.
 > }Since
 > }they all speak french and english, there was only Klingon left to be
 > }used as an other language.

France Hol England Hol joq luyajtaHmo' reHwI'pu' Hol pImmeH 'oH
thlhIngan Hol vIwIv

 > }If they realize its klingon, then hopefully they will try to learn it
 > }and gain an advantage in the campaign.
 > }thllhIngan Hol lutlhojchugh chaH Do' ghoj 'oH lunID chaH 'ej advantage
 > }QujDaq Suqtah chaH pagh waQtaH Hol ratlhtaH
 > }Otherwise, the language barrier
 > }will remain.

thlhIngan Hol vIghItlh 'e' lutlhojchugh reHwI'pu' 'oH vIghoj chaH 'e'
vInIDtaH 'ej advantage vISuqbej chaH

I can't fit in  the otherwise part :(

Hopefully I learned what you said earlier. Thanks for your time Qov.

Phil

Back to archive top level