tlhIngan-Hol Archive: Thu Aug 07 11:05:37 1997

Re: lut vIghItlhlI'

According to Andeen, Eric:

> lut vIghItlhlI', 'ej loQ yabwIj botlu'. lutwIjDaq, "They treat me like .
> . ." rubogh qech'e' vIghItlh vIneH, 'ach wej qechvam vIQIjmeH mu'tlhegh
> QaQ vI'ogh. HIQaH.

qay'bej. I think I need more context, but I'll try anyway.

"They treat me like I'm a fool."

qoH jIH 'e' Harlaw' chaH.

We could get a little more literal and convoluted:

qoH jIH 'e' Harbogh nuvpu''e' DataH chaH.

> pagh
>
> p.s. Does <bot> work that way?

I think it is acceptable, especially considering Okrand's
translation of "My chronometer is stopped," (or something like
that) in TKD.

charghwI'

Back to archive top level