tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 06 05:04:52 1996

Hope Con '96

 uu> From: ur-valhalla!aol.com!DTrimboli

 uu> 96-09-04 10:06:07 EDT, jatlh Qob:

 > wejleS qaStaHvIS *September 6-8* *Hope Con 96*Daq jIjaH.  *Canton Ohio*Daq
 'oH
 >  *Hope Con*'e'.  *Canton Hilton* maghom.  qaStaHvIS wej jaj nIchIDmeH,

 uu> Is this the intended meaning of {chID}, or should it mean "admit" as
 uu> in "admit to your mistake"?  Is there any instance of this word being
 uu> used by Okrand?

You know, I never even *considered* the "admit to your mistake" meaning when I
composed that message.  You're probably right, though, and I need to find
another word.  HIvqa' veqlargh!  (On the other hand, I *couldn't* find
anything else I thought worked.)

 >  lojmItDaq loSmaH DeQ DanobnIS.  qaStaHvIS wa' jaj nIchIDmeH, lojmItDaq
 > wejmaH DeQ DanobnIS.

 uu> DeQmey lo' yuQjIjDIvI'.  "dollar"-mey lo' "United States of America".
 uu> jIHvaD DeQmey noblaH'a' Huch tambogh jan'e', "dollar"-mey vInobchugh?
 uu> toH!  wa' "dollar" vInobchugh, DeQ 'ar vIHev'a'?  {{:-)

toH!  HIchop!  jIHech 'e' DaSov. {{:-)

 uu> Do'Ha' *Ohio*Daq jIlenglaHbe'.

jI'IQ.  'ach, qaS latlh qep'a'mey.

(Did we ever decide on the correct usage of {latlh}?  I've just been using it
like {Hoch}, before a noun.)

|         la' Qob sutai-qutvaj       tlhIngan wo' Duj quttaj ra'wI'     |
| Qojbogh tlhIngan ghom, maS Hurgh yo', *Northern* jogh, jogh boQDu''a' |
|                  === tlhIngan Hol yejHaD ghojwI' ===                  |
|               Fido: Bill Willmerdinger, 1:2613/477.1701               |
|         E-mail: [email protected]   [email protected]         |

... Beat me, whip me, make me write Tribble taglines.

Back to archive top level