tlhIngan-Hol Archive: Mon Nov 18 15:31:42 1996

RE: RE: KLBC: Translation

jatlh HurghwI':

>  jIQochbe'. rut tlhInganna' 'oHbe'bogh mu'tlhegh vIjatlh jIqeqmeH tlhIngan
>  Hol vIjatlhmeH.
>  "I agree. Sometimes I speak a sentence which is not definately Klingon in
>  order to train for speaking Klingon."

tlhIngan Hol vIjatlh 'e' vIqeqmeH, tlhIngan mu'tlhegh rurbe'bogh mu'tlhegh'e'
vIjatlh.

{-meH} clauses must precede the rest of the sentence.  Also, you've said
"sentence which is not a true Klingon."  Don't just say {tlhIngan}, say
{tlhIngan mu'tlhegh}.  {tlhIngan} is a noun, not a verb.

SuStel
Beginners' Grammarian
Stardate 96884.1

Back to archive top level