tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 14 07:55:15 1996

a proverb

On 12 Nov 96  13:32, uucp wrote the following to Bill Willmerdinger regarding
a proverb:

 > From: "Lee Lewis" <ur-valhalla!ci.orlando.fl.us!llewis>

 > I get confused in this regard at times.  This is my fifth language; I
 > tend to think in what I call "symbol-flow" rather than words
 > structured by grammar.  This has always worked for other languages,
 > but tlhIngan Hol  seems to defy me.  I beleive the difference is, I
 > have never conversed with anyone who spoke the language fluently.

vaj, qep'a'Daq jumuvnISba' 'ej bI'Ij neH, Dochmey ja'chuqtaHvIS Qanqor ~mark
Holtej latlh je.  *taHjaj wo'* DabomnIS.  qep'a' wejDIchDaq jIpawpu'pa', loQ
tlhIbgan Hol QIch vIyaj.  jItlheDpu'pa', pIj tlhIngan Hol QIch vIyaj.

 > Every language seems to have a "spirit" (if I may use the term),
 > which cannot be (at least not easily) conveyed in writing.  That's

jIyajchu'.  *list*Daq loQ DaghojlaH, 'ach qep'a'Daq Daghojbej.

 > (Besides which it IS difficult... intentionally!).

net Sov.  jIHeghDI' 'ej yo' qIjDaq jIpaw', *Okrand* vISam 'ej bIplogh vInughI'
jay'!  <g>

|         la' Qob sutai-qutvaj       tlhIngan wo' Duj quttaj ra'wI'     |
| Qojbogh tlhIngan ghom, maS Hurgh yo', *Northern* jogh, jogh boQDu''a' |
|                  === tlhIngan Hol yejHaD ghojwI' ===                  |
|               Fido: Bill Willmerdinger, 1:2613/477.1701               |
|         E-mail: [email protected]   [email protected]         |

Bill Willmerdinger
Fidonet: Bill Willmerdinger, 1:2613/477.1701
E-mail:  [email protected], [email protected]

Back to archive top level