tlhIngan-Hol Archive: Tue May 21 14:42:43 1996

Re: lIH'egh vay'

In a message dated 96-05-21 15:04:25 EDT, SanQIb wrote:

>>>BTW don't you think it's a bit exclusive to write in a language most
>>>of the participants don't understand ?
>
>>Ofcourse it is, but he has his right to speak and write in any language he
>>choses. If I started writing Dutch only a few of you could understand me.
>>Don't you think it's a bit totalitarian, asking him to give up his right?
>
>I certainly didn't intend that. I Just thought that it is in a way unfair
>for the others who also pay for these messages (with money or time,
>depending on the mail service). But I did not try to deprive him of
>any right. As you can see I answered the message mostly in the same
>language it was written in. I just didn't want to be the cause of
>babylonic confusion when everyone started to write in his 'mother tongue'
>and tlhIngan Hol would be the only common denominator.

qoHpu'!  jabbI'IDghomvam bolaDtaHvIS, qatlh botlhob <Hol wIjatlhqangbogh 'oH
nuq'e'>?  tlhIngan Hol yIjatlhtaH!  'ach tlhIngan Hol Dajatlhchu'be'chugh,
vaj DIvI' Hol yIjatlh.  *Okrand* tlhIngan Hol mu'ghomDaq *English* 'oH DIvI'
Hol jatlh.  tera'Daq *English* jatlhnIS Hoch 'e' vIQubbe'qu', 'ach *English*
'oHmo' DIvI' Hol, 'ej *English* ghItlhpu'mo' *Okrand*, tlhIngan Hol
wIjatlhlaHbe'taHvIS, *English* wIjatlhnIS.

*English* vIjatlhchu'.  tlhIngan Hol vIjatlhlaH.  loQ *Spanish* vIjatlhlaH.
 'ach *English* jatlhlaHmo' ghot law', *English* wIjatlhtaH 'e' vIchup.

Saja': qaStaHvIS wej tera'ngan Hogh, qorDu'wIj SuchtaH *Germany*ngan.
 *English* jatlhchu'be', 'ach jatlhDI', reH Hoch vIyaj.  jatlh *Germany*ngan
ghojwI': *English* ghojnIS ghotpu'.  tugh Dat *English* jatlhlu'.
 *England*ngan Ho, *America*ngan Hol joq neH 'oHbe'.  yuQ Hol 'oHchoHtaH.
 qabbe'.  ghu' 'oH.

*Germany"ngan ghojwI' vuD, vuDwIj neH 'oH.  DaQochchugh, vaj betleHlIj
Dalo'rup!

SuStel
Hovjaj 96388.4

Back to archive top level