tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 15 07:02:18 1996

tonSaw' bomHey

tonSaw' ghojmoHwI'wI'vaD bomHeyvam vImugh.
*MUSH*Daq muQaHmo' ~Seqram ~Holtej ~justlisa je vItlho'qu'.

- DaQtIq

tonSaw' vIqeqchoHtaHvIS, jISaghHa'.
 QIt qeq vIghajnISqu'taH.
DaH vIwoDlaHbe'.
 jIyIntaHvIS jIqeqnISqu' -
 jIpIvchu'taHmeH He neH vIghoS.
ghurtaHvIS qeq poH,
 ghur Sov'e' munobbogh ghojmoHwI'pu' paqmey je vIneH.
jIghojtaHvIS, nuplaw' SovwIj.
tonSaw' nger qechmey je So'lu'bogh
 HaDlu'DI', Qu' Qatlh tu'lu'.
reH vIHaDnIStaHqu'...
jIDub'eghmoHmeH He neH
 vIghoS.

At first I take up T'ai Chi as a hobby,
 Gradually I become addicted to it,
Finally I can no longer get rid of it.
 I must keep on practicing for my whole life -
 it is the only way to preserve health.
The more I practice, the more I want to learn
 from teachers and books.
The more I learn, the less I feel I know.
The theory and philosophy of T'ai Chi is so
 profound and abstruse!
I must continue studying forever and ever...
It is the only way to improve and better
 myself.

- T.T. Liang

Back to archive top level