tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 13 23:22:21 1996

An offer you shouldn't refuse!

<<meppatlh(tm)>>

tlhIngan  wo'Daq  patlh  Degh  chu'  'oH  <<meppatlh(tm)>>'e'.
neH  SuqlaH  tera'nganpu'!   wo'Daq  Dotlh'a'  Dachavbej  DaneHchugh   vaj
<<meppatlh(tm)>>  DaghajnISqu'!   <<meppatlh(tm)>>  Dalo'DI',   Dungaqbej
<<qa'el  tuq>>,   'ej  nItu'bej  Hoch!   lo'lu'meH ' ngeDqu'
<<meppatlh(tm)>>.   chay'  Qap?  vay'  Daje'   vaj   Deqmey'a'  yIDIl  pagh
yInlIj  DaDIl.

*** yIqaw:   neH  qeyleSDaq  wIvoq,   DeQmeyDaq  nuDIlnIS  Hoch latlhpu'?

wa'vatlh  DeQ'e'  neH  DaDIl   'ej  Hoch  jar  jaj wa'DIchDaq  DaDIlchu'.
qaStaHDI' poHvatlh  DeQmey  bIDIl  pIpIH!

yImImQo'!           DaHjaj  <<meppatlh(tm)>>  yISuq.
juppu'lI'  yIja'!   Daja'pu'mo'  nItlho'bej.

***  tlhIngan  wo'Daq  <<meppatlh(tm)>>'e'  neH  Dalo'laH!

What I'm trying to say.  A play off the American Express card only KLINGON
STYLE!  Klingons do not deal in credit!  It looks much better in the pIqaD.

<<meppatlh(tm)>>

<<meppatlh(tm)>> is the new status symbol in the Klingon Empire.  Only Terrans
can get it.  If you want to definitely achieve high status in the Empire then
you  really need to have <<meppatlh(tm)>>.  When you use <<meppatlh(tm)>>,
<<the house of  qa'el>>  will support you,  and  everyone will definitely
notice you!  <<meppatlh(tm)>> is really easy to use.  How does it work?  Buy
something then pay a fortune for it or pay with your life.

*** REMEMBER:  We trust only in Kahless,  All others need to pay in credits.

You definitely pay only 100 credits the first day of every month.

We expect you to pay the credits at that time.

Don't  Hesitate!      Get <<meppatlh(tm)>>  today.

Tell your friends!   They'll certainly thank you for it.

You can only use <<meppatlh(tm)>> in the Klingon Empire.

Back to archive top level