tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 31 05:24:41 1996

Re: KLBC: More Klingon Taglines...

> >> This makes a lot more sense if the second word is {DaparHa'chugh}.
> >>
> >bItlhaQ'a'? :) *artificial language*meyna' bIH. pIj tlhIngan Hol
> >jatlhwI'pu' moj *Esperanto* jatlhwI'pu'.
>
> qatlh bIbep?  "Esperanto" vIparHa'.  tlhIngan Hol je vIparHa'.
> chay' qay'?
>
> -- ghunchu'wI'               batlh Suvchugh vaj batlh SovchoH vaj

toH! De' ngeb ngevpu' qochwI'! DaH reH mu'ghomwIj vIqengbejtaH 'ej
Suypu' jatDu' tun vIvoqbe'choH!

(comments/corrections welcomed... one thing, is it better to say "Suypu'
jatDu' nep", or would "tun" be understood? I wanted to be non-literal but
I'm not sure Klingon is cut out for that ;)

vanya.
Chris Atherton
[email protected]

"OOoooooeeeeeEEEE eeeeoo? Ooo oooee EE