tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 09 09:40:09 1996

Re: KLBC: Grammar point

>Date: Sun, 7 Jan 1996 08:46:44 -0800
>From: toDbaj AberdeenDaq tlhIngan <[email protected]>

>If I can do things like:
>tlhIngan Hol vIjatlh vIghoj (I learn to speak Klingon), can I do this:
>tlhingan Hol vIjatlh vIghoj vIneH (I want to learn to speak Klingon) ?

If you *could* do "*tlhIngan Hol vIjatlh vIghoj" you could do that.  But
you can't.  I'd say you have to say "tlhIngan Hol vIjatlh 'e' vIghoj" in
which case, yes, you can say "tlhIngan Hol vIjatlh 'e' vIghoj vIneH."  I
suppose you could say "paq vIneH vIneH vIneH" if for some reason you wanted
to say "I want to want to want a book."

~mark

Back to archive top level